czwartek, 1 listopada 2012

FiC

Jako maniak wyszukiwania nowych zespołów, nieustannie czuje niedosyt. Najgorsze jednak są momenty kiedy trafiamy na młody utalentowany zespół a mimo to, utworów czy newsów jak na lekarstwo.
Głównym bohaterem tego postu jest Friends in China.
 Zespół który udało mi sie odnaleźć na moim ulubionym kanale utworzonym na youtube, mówie o fajnej inicjatywie akustycznej zwanej A Black XS Live Sound.
Może nie zostałem oczarowany na takim etapie jak to miało miejsce słuchając po raz pierwszy takich tuzów jak The Drums, CKOD czy Foalsów, ale panowie zrobili na mnie i tak dość spore wrażenie.
Ciekawie złożone kompozycje oraz brak zaczepności o jakiekolwiek porównanie, wprawiło mnie w chęć wyszukania jak największej ilości tworzyw aby zweryfikować zespół. Niestety, z tym było już cięzko -  a może ja zbyt słabo szukałem ?
Jakież było moje zdziwienie kiedy zobaczyłem że chłopacy pojawili się w Polskim Must be the music , powtórzę z podwójną ekscytacją 'jakież było moje zdziwienie' kiedy się dowiedziałem że projekt Friend in China ma Polskie korzenie!
Utwór Island który zaprezentowali w programie , zawsze powraca w moje łaski.
Prosto a jakże na temat. Ciekawe chorusowe brzmienie gitary , szybka post punkowa perkusja czy ciekawie wpasowane góry w refrenie, to tylko namiastka atutów przedstawianych przez zespół.Chłopcy mają naprawdę spory potencjał dlatego z niecierpliwością czekamy na długo grający materiał.
Czego możemy się dalej spodziewać ? miejmy nadzieje że bedziemy informowani na bieżąco!
Dzisiaj oferujemy bardzo fajną akustyczna wersję wspomnianego utworu 'Island' . Polecamy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz